Kohaletoimetamine & Saatmiskulud

Teie tellimuse töötlemise aeg

  • Teie tellimus töödeldakse ja saadetakse 24–48 tunni jooksul.
  • Kui toode vajab teie logo printimist (valgustatud menüühoidja), võtab tehase tellimustöö 7-12 päeva.
Stock Negoluz

Teie tellimuse tarneaeg

Livraison Led Negoluz
  • Tarne toimub üldjuhul 4-6 tööpäeva jooksul alates tellimuse üleandmisest vedajale, kui tootekirjelduses ei ole märgitud teisiti.
  • Saadetised välismaale jne võtab aega 7-12 tööpäeva, kui tootekirjelduses ei ole märgitud teisiti.
  • Saadetisi teostavad peamiselt kullerid nagu GLS, UPS, Fedex, DHL või TNT.
  • Tooted tarnitakse meie tavalistes, tugevates pappkarpides.

Teie tellimuse töötlemisaeg võib sõltuvalt kogusest, mudelist, kohandamisest või konkreetsetest soovidest varieeruda 24-48 tunnist mõne päevani. Kuid tavaliselt töödeldakse ja saadetakse kõik tellimused 48 tunni jooksul tööpäevadel (esmaspäevast reedeni (kaasa arvatud ja ei hõlma riiklikke pühi ega nädalavahetusi). Kui tellimuse kohta on vaja lisateavet, võime teiega võimalike üksikasjade kinnitamiseks ühendust võtta. Sel juhul peale kinnitamist algab tellimuse koostamise ja saatmise protsess. Kui teie tellimus eeldab tehase tootmist, anname teile teada orienteeruva tarneaja.

Kui müügiesindaja pole teile teistsugust tarneaega maininud, võib tarneaeg olenevalt tarneaadressist varieeruda 6 kuni 15 tööpäeva. Peamiselt teostavad “Express Courier” saadetisi kullerfirmad nagu UPS, Fedex, DHL, TNT, kuid mitte ainult. Lisaks võib olenevalt toodete kogusest või mahust saadetis toimuda õhutranspordi või meretranspordiga. Sellisel juhul võtame teiega kooskõlastuse ja kinnituse saamiseks ühendust. Saadetisi saab teha otse tootmisettevõttest või, kuid mitte alati, tarneaadressile lähemal asuvast laost. See sõltub tellitud toodetest, laoseisudest, tarneaegadest või kuludest.

Tooted tarnitakse tugevates pappkastides või puidust kastides, et tagada toote maksimaalne kaitse.

Saatekulu

  • Enne ostu kinnitamist saate tellimislehtris kontrollida tarnevalikuid ja kogumaksumust.
  • Saatekulu: Alates 16,95 €
  • Saatmiskulud põhinevad tellimuse kaalul kilogrammides minimaalse maksumusega 16,95 €:
    • Alates 0,1 kg kuni 15 kg = 6 €/kilo
    • Alates 15 kg kuni rohkem = 4,5 €/kilo

Tellimuse tühistamine

  • Kui olete meelt muutnud ja soovite oma tellimuse tühistada, võtke viivitamatult ühendust meie klienditeenindusega aadressil [email protected]. Kui teie tellimus on juba teele saadetud, peate tühistamiseks ootama selle saabumist.
  • Pange tähele, et isikupärastatud ja reserveeritud tooteid ei saa muuta ega tühistada.

Kohaletoimetamise jälgimine

  • Kui teie tellimus on meie ladudest välja saadetud, saate kinnitusmeili. Selles samas meilis saate teie tellimuse eest vastutavalt logistikaettevõttelt jälgimislingi, et saaksite seda igal ajal jälgida.
  • Nende olekut saate kontrollida ka oma kasutajakonto jaotises „Minu tellimused“.
  • Kättetoimetajad ei võta telefoni teel ühendust, et hoiatada enne kohaletoimetamist. Pange tähele, et see võib juhtuda ette teatamata. Seetõttu soovitame teil oma tellimuse leidmiseks kontrollida saadaolevat jälgimislinki.
  • Pange tähele, et lingil võib teabe kuvamiseks kuluda paar päeva.
digiteenus Negoluz

Kahjustatud pakend või puuduvad esemed

Kui olete tellimuse kätte saanud ja pakend on kahjustatud, soovitame klientidel selle ülevaatamisel/kontrollimisel allkirjastada ja kauba kohaletoimetamisel sellest vedajat teavitada.
Saada meile mõned fotod kahjustatud pakendist. Puuduvate esemete korral palume teavitada meie klienditeenindust, täpsustades täpselt, millised kaubad puuduvad.

Toodet ei saadud kätte

Kui olete tellimuse edukalt esitanud ja pole seda veel kätte saanud, kui jälgimise olek näitab, et see on kohale toimetatud. Esmalt proovige ühendust võtta vedajaga, et küsida, kus pakid asuvad, kuid kui probleem püsib, saatke meile e-kiri aadressil [email protected]

Klienditeenindus

  • Meie telefoniteeninduse ajad on esmaspäevast reedeni: 8.00-18.00 (välja arvatud riigipühad).
  • E-post: [email protected]